16 Mars

God kväll på er!
Hoppas att er dag har varit bra! =) Jag har jobbat idag. Började 7 och slutade kl 15. Var full rulle på jobbet idag... Vääldigt rörigt... Men fort gick dagen iaf! Men nu är jag helt slut! Blir snart sängen... Imorgon börjar jag 7 igen... men då slutar jag kl 14. skönt! =)
Efter jobbet imorgon tror jag att jag ska köra in till Rby och köpa något till lille Max... För på fredag åker vi ju till Amsterdam! ska verkligen bli roligt!! Börjar bli lite nervös nu! Men det ska nog gå bra :S

Ha det bäst!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0