Audrey Hepburn

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har varit i Karlskrona idag med Lillebror John & Peter. Vi har haft en mycket trevlig dag! Började med att åka in till stan... Där blev det lite shopping på Hm och på Inter Sport. När jag blev medlem på gymmet här i Rby så fick man ett presentkort på ett par nya skor på Inter Sport. Så jag hämtade ut ett par nya dojjor :) De var mycket sköna faktiskt! Kostade egentligen 1100:- så det var inte dåligt att man fick de helt gratis!! Sen blev det en fika på "Lennarts" och sen åkte vi ut till Elgiganten... Där köpte vi ett par nya högtalare till datorn.. Det är mest genom datorn som vi lyssnar på musik, så då kan det ju vara värt att kosta på sig lite bra ljud. :) Sen tittade vi inom Mio också... Vi är ju ute efter ett litet nätt Matbord som man kan ha i Vardagsrummet... Så svårt att hitta något bra! hade velat ha ett litet smidigt med i-läggsskivor.. Men det är inte lätt att hitta! De hade iaf mer på Mio än på Ikea! Men vi ska avvakta lite med det. Jag hittade iaf en helt underbar tavla på Audrey Hepburn från filmen "Prinsessa på vift" En av mina favoritfilmer faktiskt! Den är från 1953 men är heelt underbar! Den måste ni se! :)



Tavlan :)





Nej, nu ska jag titta på "Halv 8 hos mig" Sen ska jag försöka lägga mig tidigt... Imorgon jobbar jag 9.30-20.
Ha det jättebra!
Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0