Lördag i Amsterdam

Hej på er!
Lördagen bestod av massor med Max-mys! Vi var även inne i Amsterdam och kikade runt. Var även och kollade på det omtalade "Red Light" området. det var ju.... intressant!! Jag var ju himla täppt i näsan, men trots det kunde jag känna den stickande och fräna lukten av Hasch... Och sen alla prostituerade som stod eller satt i sina små skyldfönster i bara underkläderna.. herregud så skumt! Stackars människor!
Men vi gick även på en liten mysig marknad :) Massa svamp och grönsaker sålde de där.
Sen var vi även inne och kika runt i lite affärer, men blev inte så myckt shopping.. ett par svarta byxor och en kofta blev det för min del.

Här kommer lite kort!








Imorgon kommer ett inlägg om söndagen. Då var vi bland annat på Zoo :)

God natt på er!
Kramar


Kommentarer
Victorhege

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-04-17 @ 12:42:22
URL: http://victorhege.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0