Melodifestivalen

Hejsan!

Ja ikväll har jag, Peter & Ellen suttit bänkade i soffan framför melodifestivalen! Jätteroligt att Anna vann!! Det förtjänar hon verkligen!! Jag hade hoppats att Andreas Johnson skulle kommit liite bättre till iaf... menmen! Hans låt hade nog inte funkat så bra utomlands. Det får vi hoppas att Annas låt gör :) Men herregud vad jag tycker om Malena Ernman!! Vilken underbar människa! Sån humor!! Och det nya bandet som gjorde hennes "La Voix" var ju superbra!! Väldigt roligt initiativ att ett okänt band/artist får göra en cover på förra årets vinnarlåt =)

Imorgon jobbar jag 10-21... Låång dag! Men imorrn blir det kalas på jobbet så det ska bli roligt =) Massa god mat och tårta... MMmums! =)

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0