För 1 år sedan

Förlovade vi oss!!











Igår firade vi med att gå ut och äta tre-rätters på Garlic House. Kan verkligen rekommendera den restaurangen! Har ni inte varit där får ni minsann pallra er dit ;)


Till förrätt åt jag Vitlöksmarinerade kräftstjärtar på Toast


Till Varmrätt blev det Filé Mignon (Oxfilé med rödvinssås, Fläskfilé med Bearnaisås) Till det fick jag Potatisgratäng.


Till Dessert blev det Mangosorbet med Hallonsås.

Hade en mycket trevlig kväll! Tack min Älskling!!


Ha det bäst mina vänner!

Puss å Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0