Fredagsbesök

Hejsan!
I fredags hade jag besök av finaste Hanna! Vi hade det mycket trevligt! Hon kom vid halv 9-tiden på morgonen och hade med sig frallor som hon köpt... Mmmm vad gott det är med frallor!! :) Efter frukosten åkte vi iväg en sväng och jag å Peter visade ett hus vi är intresserade... sen åkte vi hem och bakade en jättegod Rabarber & Hallon paj med knäckigt täcke :) Smarrigt minsann! =)
Hann inte med så mkt mer än det.. tiden går så fort när man har roligt!! =)


Hanna och Jag :)



Pusssssss


Kommentarer
Hanna

Usch man ser så trött ut nu för tiden :( Undra vad det kan bero på hehe ;P

Tack själv för att jag fick komma :) Ja tiden går alltid alldeles för fort när vi träffas! Men snart ses vi igen! :D



Puss

2010-05-10 @ 01:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0