Morsdag

God kväll!
Söndag kväll redan! Så fort tiden går! Igår jobbadej ag hela dagen, men idag har jag varit ledig :)
Idag passade jag och Peter Ludde, eftersom det är Morsdag åkte vi hem till min mamma i Boda.. Hade de jättemysigt! Var ute på promenad med Ludde som raceade i sin fina rullstol! Där går det undan kan jag säga! sne blev det lite mat och fika osv :) Trevligt!
Efter vi hade varit i Boda körde vi upp till Peters mormor Karin och hade en överrasknings-grillfest för Peter mamma Kerstin som har fyllt jämnt! Tror allt at hon blev överraskad! Och grillfesten blev lyckad! Inget regn som vi har oroat oss för!
Här kommer lite kort från dagen!












Där var lite kort från dgaen! =)

Imorgon bär det av till Götet! Ska bli roligt! Men först på morgonen måste Peter ringa till Vårdcentralen.. Han har fått nån slags infektion (tror jag) i sin ena tumme.... den ser hemsk ut! Hemskt ont verkar det göra också! Stackars! :(
saknar min lilla Selma nu också... Lämnade henne i Boda idag.. så ska hämta henne på onsdag igen.

Nä nu måste jag hoppa i säng!
Ha det bäst!
Puss å kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0