Pingst

God kväll!
Nu är min jobbarhelg över! Jag har jobbat 27 timmar på 3 dagar... Phu! Men bra med lön blir det eftersom det är pingst! Gottgott! Helgen har verkligen gått superfort! Tiden går nästan snabbare på jobbet än hemma! Nu väntas två härliga dagar när jag och älskling är lediga tillsammans ♥ Sen jobbar jag onsdag kväll och på torsdag har vi möte och schemaläggning på jobbet. Vääldigt lugn vecka med andra ord!

 


Nu ska jag snart ta och sova faktiskt... Och imorgon ska jag sova lääänge!

Sen är det tisdag!!!!! :D:D:D:D



Hihi;)



Ha det bäst!

Kramar å pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0