Tisdag

God kväll på er!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Idag har jag varit hos finaste Hanna! Körde hemifrån vid 8-tiden och var hos henne vid 9... Köpte med mig lite frallor som vi åt till frukost... och Hanna  hade gjort en jättegod Rabarberkräm! Mmmums! Jag älskar Rabarber!! Så vårigt och gott =)
Sen lagade vi lite lunch också.. Färsfyllda Auberginer.. Mumma!
Stannade till kl 14 ungeför.. sen var jag tvungen att köra.. Skulle titta inom Peters mormor på vägen hem och sen var vi på husvisning... Tror på detta huset faktiskt! Kan vara vårt hus! Men vi får se.. har varit en himla massa människor på visningarna.. :/ och vi har en del saker vi vill kolla upp också. Men jag håller tummarna!
Imorgon ska jag in och hjälpa till några timmar på jobbet... Mellan 9 och 13. Lugn tid :) Efter jobbet kör jag nog upp till Eringsboda en stund... Peter jobbar till 18.

Nej nu blir det snart sängen!
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0