Tjejdag

Hej hopp!
I Söndags var min fina kompis Linda hos mig och hälsade på! Hade det himlans mysigt! Först åkte vi till Mairo och drömde oss bort en stund.... Sen blev det varsin stoor glass på torget i Rby... Inte helt fel! Hyrde en film me som vi såg när vi kom hem till mig... Men den va inget bra alls!! Såg inte ens klart hela! Kommer inte ihåg va den hette nu bara... hmm... Jo! Trubbel i paradiset hette den! Skitdålig.... aja... sen blev vi hungriga så vi åkte till Kina resturangen i Rby och åt massa god mat.. Mmm va jag älskar kinamat! Finns inget godare :P Efter maten gick vi en runda i Rby och pratade och tittade på alla de vackra husen som ligger längst med ån... Mysigt!
Sen var det dags för Linda att åka hem :/




Ha det toppen!!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Längtar tills vår tjejdag på fredag :D

2010-05-05 @ 08:01:56
Jenny

Jaa jag me gumms!! Ska bli jättekul! =)=)

Puzzz

2010-05-05 @ 15:32:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0