Fastrar & Kusinbesök

God kväll i stugorna!
Hoppas ni har en härlig kväll med massa fredagsmys♥
Peter och jag fick äta middag nu ikväll i lugn och ro för Lillan... Hon låg i sin mysiga Puff och sov.. Vårt lilla ♥

Idag har vi haft fint besök av Alices fastrar, Elina och Maria och kusinen Gabriel också =) Jättemysigt! Så roligt med besök! Alice fick massa fina saker... Tror minsann att någon kommer att bli bortskämd ;)
Sen kom distridssköterskan också för att väga Alice och prata lite med oss. Alice vägde ju 3800 när hon föddes, sen gick hon ner till 3400 under BB-tiden... Vägde henne innan hemgången.. Men idag hade hon gått upp till 3700g! Så nog får hon i sig mat vårt lilla matvrak!! Skönt att slippa oroa sig för om hon får i sig tillräckligt!

Här kommer lite kort från dagen!


Mys med Faster Elina


Sover sött hos Pappa


Jag med mina fina flickor!


Myser i sin puff!


Nu är det dax för amning!!

Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Kul med besök =) Men kan tänka mig att det blir lite jobbigt också om man är trött? Pussa

2010-11-19 @ 10:36:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0