Helgen och idag

God kväll på er!
Nu sitter jag här hemma i lugnet och dricker varm O´boy och äter rostatbröd. Mums! Peter är iväg och tränar och Lillan ligger i sin Puff och sover. Snart dax för pyjamas och sängen! Inatt ska vi prova att lägga henne i vaggan... Innan har hon legat i vår säng... Men vill helst att hon ska sova själv! Nu tar hon nappen också så då är det lite lättare med tröst.
Idag har vi varit inne i Karlskrona... hade en hel del ärenden att uträtta. Vi började på Lasarettet... Gjorde en Ultraljudsscreening på Alices höfter... Allt såg bra ut och hon skötte sig bra, förutom att hon såklart passade på att kissa under undersäkningen... Alltid passar hon på när man tagit av blöjan!! Busan! Sen tog vi "tidningsbilden" också... Så på onsdag är vi med i BLT och på måndag om en vecka i Sydöstran!! Skojskoj!!
Sen åkte vi vidare in till stan.. Var lite nervös för hur de skulle gå med amning å allt... Men Alice sov heela tiden vi var i stan så de va inga problem!! Jag köpte mig ett par jeansleggings... Såå jobbigt nu med kläder,... Mammakläderna bara hänger på mig, men mina vanliga byxor sitter för tajt över "stygnen" så de gör lite ont... men nu har jag iaf ett par som passar :D Sen köpte vi lite presenter till några personer också... Hihi =)

Helgen som var gick jättefort... Lördagen var Peter iväg och spelade match så då var jag själv för första gången med Alice... Men de gick bra =) På kvällen hade vi lite mys och åt Pizza =)
I Söndags hade vi besök... Dels av Alices Farbror Johan, Johanna & barnen och så av Alices Farfar och Lena. Var mycket trevligt!!
Sen var vi på middag hos min pappa också =) Åt Färsfyllda Auberginer... Mmmmm så gott det är! Me Love!

Imorgon är det dax att ta bort Stygnen, eller Agrafferna heter de väl egentligen... Ajaj... Hoppas inte de gör allt för ont!


 












Kommentarer
Hanna

Alla vill hålla i den lilla sötisen :) Usch jag kommer nog ha jättesvårt för det i början :S

Hoppas ni mår bra gumman! Saknar dig och längtar sååååå tills vi träffas <3 Puss

2010-11-19 @ 10:35:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0