Ingen vanlig dag :)

Nej, för idag är det min 25-års dag! Inte klokt! När blev jag så gammal?? :P Aja, känner mig lika barnslig som vanligt iaf ;)
Dagen har spenderats här hemma med mina finaste ♥ Peter, Alice & Selma. Vi har bara tagit de lugnt och myst ♥ Känns skönt för gårdagen blev lite hektisk. Efter mycket om och men och efter många telefonsamtal fick jag en tid till en doktor på K-ge vårdcentral (för min feber). Han undersökte mig lite och så tog de blodprov me... Men han var väl inte övertygad om va de va så jag (+Peter & Alice) fick åka direkt in till akuten ist. Där tog de nya prover och undersökte mig igen... Var där väl i tre timmar lr nåt... Himlans drygt!! Menmen! De tror att de är Livmoderinflammation jag har iaf... Så jag har fått 2 sorters Penicillin och en tablett som ska göra så att Livmodern drar ihop sig.
Så nu hoppas jag att jag ska bli piggare snart! Har verkligen haft noll energi den senaste tiden... Lite tråkigt! Menmen!

Ha de bra mina vänner!
PoK


Kommentarer
Cicci

Usch så tråkigt, synd att vara sjuk på sin födelsedag.. Men Du får krya på dig!

2010-11-25 @ 11:15:16
Hanna

Grattis i efterskott älskade vän! Hoppas du blev glad för presenterna =) Puss

2010-12-16 @ 20:49:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0