1 månad till Bf







Ja idag är det exakt en månad kvar till Bf! Undra om hon kommer på bf-dagen eller när det blir.... Spännande!! Hoppas att man slipper gå över tiden för mkt... Fy så drygt! För min del får hon gärna komma när som nu :) Eller, jag vill ju iofs gärna hinna flytta in i huset först :P
Graviditeten har gått riktigt fort tycker jag och den har inte alls varit lika jobbig som jag trodde. De första månaderna var kanske inte jätteroliga... Mådde så himla illa hela dagarna ju... Men Åksjuketabletterna hjälpte verkligen! Phu! Tur det! Fick ju inte behålla någon mat alls där under några veckor. Men förutom illamående och lite foglossning har jag mått bra tycker jag! Just nu är det jobbigaste alla otäcka uppstötningar... Vaknar om nätterna och mår illa och har massa uppstötningar... Men igår fick jag en tablett av pappa mot uppstötningar och den hjälpte! Så idag har jag varit på Apoteket och köpt fler!
Känns också skönt att jag inte har samlat på mig massa vatten och gått upp massa i vikt... Känner mig fortfarande rätt så rörlig faktiskt... :)
Så sammanfattningsvis (så här långt) tycker jag allt att graviditeten har varit riktigt bra! Och jag skulle inte ha nåt emot att vara gravid ett halvår till om det inte hade varit för att man längtar så efter lilla bebisen! Har aldrig känt mig vackrare än jag gjort under de här månaderna =)


Puss å kram
Jenny



Kommentarer
Hanna

Ja nu är det inte lång tid kvar! Helt underbart och lite skrämmande på samma gång ;) Puss

2010-10-02 @ 22:28:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0