1 vecka till Bf





Idag är det ynka en vecka kvar till Bf!! Jag undrar så när det blir... Känns som att det kan bli precis när som nu! Men hon får komma när hon vill! Känner ingen direkt brådska, även om jag längtar såklart!! Är så himla nyfiken på vad det är för en liten filur som bott i min mage de här månaderna... Så nära, men ändå så långt bort! Ska bli så spännande att se hur hon ser ut, hur hon låter, vem hon är lik, ja vem hon är helt enkelt! En ny liten individ... Det är för mig viktigare än vad det är för kön. Är så trött på människor säger "Då är det ju inget spännande" när vi sagt att vi vet vad det är. Menar de verkligen att det är det viktigaste? Om det är en kille lr tjej? Sen förstår jag ju såklart att man kanske inte vill veta innan, det är ju individuellt! Men just det uttalandet irriterar mig! Det är år 2010 nu, vill man veta tycker jag att man har rätt till att göra det utan att människor ska ifrågasätta.
Just a thought. :)
Mmmm nu håller jag på och gör maränger.. Jättemaränger med Choklad. De är i ugnen nu... Ska bli gott till kaffet sen =) Funderar på vad jag ska göra med äggulorna som blev över bara... Ska kika runt efter tips tror jag minsann!

Ha de bäst!
KramKram


Kommentarer
Hanna

Undra så när lillan förmås att titta ut ;) Snart den 1 november ju hihihi ;D Puss

2010-10-28 @ 08:42:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0