19 dagar kvar


Blivande mamman :)


God kväll på er!
Har er dag varit bra?? Min dag har varit mkt bra, men herregud så fort den har gått!! :O Visserligen sov vi länge idag... tror inte att vi gick upp förren halv 11 ungefär.. Sen blev det god frukost med ägg och äggmackor... Sen målade älskling väggarna i sovrummet... Blev mkt bra =) Sen var det dags för honom att köra till sitt möte.. :/ Och jag har grejat och donat här hemma.. Har byggt ihop skötbordet och bebisens Spjälsäng... Och så har jag fyllt upp med grejer i skötbordet.. Kläder, blöjor, tvättlappar, babypuder, nagelsax osvosv... Så nu känns det som att allt är klart faktiskt!! NU får bebis komma när hon vill!! :P Men det är ju ändå 19 dagar kvar till Bf så jag ska väl inte hoppas för mkt :P
Räfsat löv har jag gjort me idag förresten.... Phu... Roligt men rätt tungt!!
Nej nu ska jag ta mig en kvällsmacka och kolla på film :)
Ha det bäst vänner!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Dax att kommentera lite nu ;) Har kommit efter rejält med det! Nu är du nere på ensiffrigt istället ;) Tiden går fort och det ska bli så spännande att se er lilla flicka när hon tittat ut! :) Puss

2010-10-28 @ 08:31:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0