Fix i sovrummet




Hej Hopp!
Så var det söndagskväll igen och imorgon är det en ny vecka...
Idag har vi varit i Hasselstad och firat Ellen som fyllt 10 år. Stora tjejen!!
Vi har även hunnit med att "pula" lite här hemma... Målat våra Byrås för sista gången... Så nu står de så fint inne i sovrummet =) Nu väntar jag bara på att knopparna som jag beställt ska komma med posten. Vi har även isolerat runt balkongdörren och satt upp foder där... Som vi också målade för sista gången idag!! Och så har vi äntligen fått upp rullgardinen ovanför balkongdörren också =) Jag har också satt upp en plastfilm i fönstret på toan här uppe... Så nu slipper grannarna att se in där! Haha! :P

Imorgon har vi inte så mkt planerat... Kanske åka in till Staun en sväng... (Om det nu inte blir nåt BB för oss) Men får se hur det blir =) Borde städa av lite här hemma känner jag... Jaja, man har att göra!!
Nu ska jag lägga mig och sova... Samla krafter!! Har iaf laddat upp med massa Kolhydrater idag! ;)

Ha det bäst!
Kramar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0