Gårdagen

Hej igen!
Igår besiktigade vi vår fiina lilla Pärla!! Och den gick igenom!! Såå skönt att ha två bilar igen!! Vad jag tycker om gamla Toyyan!!! <3 Bästa bilen! :P

Vi städade även ur lägenheten igår... Så nu är den klar för besiktning! På tisdag blir det. Nästan synd att flytta från den nu när den är så ren :P Tack Maria för hjälpen med städet!!!
Efter städet åkte vi bort till Peters Mormor som hade namnsdag igår.. Fikade lite och hade det mysigt... Selma åt massa Falukorv så får se hur hennes mage mår idag ;)
Sen blev det storhandling på Maxi... 1600 handlade vi för!! :O Tror aldrig jag har köpt mat för så mkt innan!!! Herregud... Men nu har vi iaf massa hemma och behöver inte åka iväg för att köpa på ett tag :P Och allt var iofs inte mat... köpte en Julstjärna på fot och en liten söt kula med belysning i... Åååh vad jag längtar till jul!!!
:D


Ha det bäst!
Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0