Onsdagsfunderingar

Hejsan!
Oj så trött jag är ikväll... Funderar på att lägga mig snart faktiskt... Vi har haft en rätt så lugn dag idag faktiskt... Lika så igår... Har hängt upp lite tavlor och så här hemma... Slipat och målat våra byrås som vi ska ha i sovrummet har vi me gjort... Ska målas en gång till imorrn, sen är de klara tror jag minsann! Jag har beställt nya knoppar till de också... Supersöta!  Ni får se kort sen :)

Imorgon ska vi till Barnmorskan igen. ska bli spännande att se om Lillan har fixerat sig än! Men de tvivlar jag på.. Tycker hon ligger minst lika högt upp som hon brukar... Har haft väldigt mkt uppstötningar nu i några dagar... Och mått illa mkt me... Lite jobbigt!! Vaknar en hel del på nätterna nu av uppstötningar/illamående...
 Annars tycker jag faktiskt att jag mår bättre nu än tidigare i graviditeten... Nu kan jag tom ta på mig strumpor och skor ståendes! Det gick ju inte för foglossningen innan. Fattar inte att graviditeten snart är över... Jag känner mig inte ens höggravid än!! Ska man inte bli större och tyngre än detta??!
Igår var jag och älskling på en llten promenad me... Och det gick bra! =) Men jag tror nog att det har varit bra att jag har varit så "aktiv" under graviditeten... Har ju målat och slipat och lagt golv och grejat :P Tror faktiskt inte att man mår bättre av att ligga på soffan å vila... Inte heela tiden iaf ;) Men det beror ju såklart på hur man mår!! Hade ju inte kunnat lägga golv när jag hade som ondast av foglossningen direkt! :P
Aja... Nog tjatat om detta!! Imorgon bär de som sagt av till Ronneby och BM-besök... Hoppas på att hinna med ett besök på Mairo också!! Fredag ska vi nog bara vara hemma och fixa tror jag.. På lördag ska vi till Växjö... Peter spelar match på eftermiddagen, så på förmiddagen tänkte vi ta en liten shoppingdag bara älskling och jag! Mysmys!!! Kanske sista shoppingturen på tu man hand på vääldigt länge!! På söndag tror jag att det bär av till en Antikaffär här i närheten... Är sugen på lite fina gamla spetsar! Så fint att sy på kuddar/lakan/dukar/kläder eller att ha till scrapbooking!! :) Är också ute efter gamla slitna Julgranskulor... Gärna i rosa/lila toner lr silvriga/vita... Så svårt att hitta!! Finns en del på tradera, men det är ju lite knepigt med frakt och så.. Vill ju få hem de hela!!
 
 


(Bild lånad från http://munkakvarn.blogg.se/)




http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120148599




http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120329993



http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120005528



http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120156928



Kram på er mina vänner!



Kommentarer
Hanna

Fint "krafs" som Peter nog skulle kallat det ;) Puss

2010-10-28 @ 08:37:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0