Ikea

Hej på er!
Hoppas allt är bra! Idag har jag och Peter varit på Ikea.. I Kalmar för en gångs skull! Men njääh, nästa gång blir det gamla hederliga Älmhult istället.. Mycket bättre där tycker jag minsann! Mysigare att gå där å kika =) Men vi fick med oss en hel del grejer iaf :) SKojskoj! Allt från krokar till byrå tlll gardinstänger :P
Idag har även Peter hunnit med att måla i vårt sovrum! Så roligt att se det fula slitna sovrummet helt ändra skepnad! =) 
Ska lägga in " före och efter" bilder sen när det är klart!! =) Kaaanske på fredag!! :D
Imorgon ska sovrummet målas en gång till, garderoberna ska målas och golvlisterna ska också målas. Och så ska vi skruva ihop lite möbler också!! :D Sen ska Peter på möte och sen träna på kvällen så då blir jag o Selma hemma själva. Tror vi ska ta å kratta lite löv då. 
Nu är vi hemma hos mamma å pappa.. Peter kollar på fotboll... Holland-Sverige... Går visst inte så bra för Sverige.. Hehe..

Nej nu ska jag ta och krypa upp i soffan!
Puss å Kram


Kommentarer
Hanna

Jag tycker faktiskt om ikea i Kalmar... men det är väl för att det är så smidigt för oss att åka dit.. nära o bra. Älmhult va åratal jag var.. så jag har ju inte så mkt att jämföra med heller hihi...

Ska bli spännande att se före-efterbild :)



Puss

2010-10-13 @ 09:20:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0