Mvc


Hej på er!
Idag har vi varit på ännu ett MVC-besök! Ääääntligen har Lillan fixerat sig!!! Så roligt!! SF-måttet var samma som sist, ca 35 cm, hjärtljuden låg mellan 120 och 130 slag/minut. Min vikt var 59.5. Vägde 48 på inskrivningen så jag har ju inte gått upp så värst mycket. Mitt blodtryck däremot låg lite för högt. Det brukar ligga på 110/60 men idag låg det på 130/80... Så jag fick lämna ett urinprov för att kolla efter äggviteämnen och jag hade lite "plus"... Så nästa vecka ska jag dit för en extra kontroll. Inget farligt, men de ville ha koll på det. Fast sen sa barnmorskan att vi fick se om det blir nåt besök nästa vecka... Bebis kanske redan har kommit då! Hjälp! Så spännande!! Inatt drömde jag att hon kom den 29e! Så nästa ferdag då om det var en sanndröm ;) På Viola-dagen :)

Här är jag och "lilla" magen!



Puss å kram på er!


Kommentarer
Hanna

Du är så fin! Nu är det inte länga kvar alls ;) Pussa

2010-10-28 @ 08:39:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Bagpipes

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-05-13 @ 14:09:34
URL: http://bagpipes.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0