Newbie









Måste säga att jag är grymt imponerad av KappAhls barnkläder! Slår både Lindex & HM med hästlängder! Jag tycker att det är så himla jobbigt med bebiskläder som har massa tryck och skumma mönster och färger... Typ Hello Kitty, Barbapappa, Nalle Puh osvosv Man ser ju knappt bebisen pågrund av alla mönster :P Fast de kan ju vara gulligt me såklart!!
Idag när jag var inne på KappAhl hittade jag så mkt fina kläder så jag fick lite ont i hjärtat... ;) Bland annat världens sötaste lilla gråa klänning... Men äh, man kan ju inte köpa allt bara för att det är fint!! Men det blev några grejer som fick följa med hem =) Ett par mysiga mjuka byxor, ett par supersöta strumpbyxor och en stickad sparkdräkt... såååå mysig!!
Imorgon är det dags för ett besök hos Barnmorskan igen. Ska bli spännande att se om Lillan kanske har fixerats än! Känns som att hon ligger så långt ner så längre ner kommer hon nog inte förren det är "dags"  ;) Och de senaste dagarna har jag haft en hel del förvärkar... Känns som att de kanske kan påverka? Jaja vad vet jag :)

Nu kom jag på att jag måste bädda sängen... Har tvättat påslakan & lakan... SUCK!

Ha det bäst så hörs vi nog imorgon igen!

PoK


Kommentarer
Hanna

Ja håller me.. Kappahl har jättemycket fina kläder! Puss

2010-10-13 @ 09:09:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Isabella (nygift och gravid)

har verkligen försökt få tag på den där stickade overallen men verkar vara slut överallt. :(

2010-11-08 @ 14:18:27
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0