Pul

Hejhopp!
Idag känns det som att vi har hunnit med mycket i huset!! Så roligt! =) Hela vårt sovrum är nu spacklat och redo för att slipas och sen målas/tapetseras. Sen är det rummet klart! :D Vardagsrummets tak är helt klart. Och Peter och John har målat väggarna i vardagsrummet. Så en strykning till, sen får de vara klart =) Sen är hela nedervåningen redo för att flyttas in i :)
Jag har mest pulat med lite "smågrejer" idag... Plockan in grejer i skåpen, tagit ner en spegelvägg, skruvat ner fula krokar, dammsugit osv.
Nu sitter jag och kikar lite på "Svenska New York fruar" Herregud så pinsamma de är! Ändå kan man inte låta bli att titta...
Imorgon tror jag att jag ska ta det lite lugnt... Känner att jag behöver det! Men lite "pulande" blir det nog ändå... Mkt som ska packas ner! Bara alla kläder.... ojojoj...

Ha det bäst mina vänner!
Många kramar


Kommentarer
Hanna

Åh så kul att det går framåt med ert fina hus =)Kul sen när tapeterna kommer på plats, gör ju hela rummen i stort sätt =)

Haha, ja du har då inte liiiiite kläder att packa ner hihi ;P

Pussas

2010-10-05 @ 13:52:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0