Sakta men säkert

Hejsanhoppsan!
Fy så trött jag är nu, dags för sängen kanske!!
Idag har jag varit i huset en sväng igen... Lillebror John var med mig och hjälpte till att bära in alla saker jag hade med mig... Hela bilen var full!! Vi målade även taket i vardagsrummet igen... så nu ska det bara strykas en gång till! Härligt! Jag målade elementen samt ett fönster idag igen... Tror inte att elementen behöver målas igen, men däremot fönstret.... Hmm... Får se vad min målar-mästare säger om det imorrn ;) Rollade 2 av väggarna i vardagsrummet också... Men det var nog lite väl tungt för mig faktiskt... Peter får nog ta å göra resten imorgon! Kändes inte riktigt bra att ta i så mkt... :/
Undrar vad jag ska hitta på i veckan för nått... hmm... Imorgon blir det ju huset hela dagen, tis, ons har jag inget planerat, torsdag är det dags för ett besök till Barnmorskan och sen åker vi till Boda igen och ska väl vara där hela helgen i stort sett! Vi har lånat en liten lastbil i helgen så då ska vi flytta alla stora möbler och grejer som inte får plats i bilen... Så vi kommer bara att sova här i vår lägenhet fram till torsdag!!! :O :O Sen kommer vi att bo i huset framöver! Skojskoj! Kan inte riktigt tänka mig det än bara!!


Nej nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Ha det bäst fina ni!

Puss


Kommentarer
Hanna

Vad roligt med Bm besök... har din bebbe fixerats än?

Usch ja ta det lugnt med din kropp, man är väldans svag som gravid och får lätt ont om man gör lite för mkt! Stor puss

2010-10-05 @ 13:54:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0