Sista natten i lägenheten

Ja inatt är det sista natten vi sover i vår lägenhet... Imorgon och ev lördag natt sover vi hos mamma o pappa och sen sover vi i huset... Oooohhh så spännande det är!! Och nervöst! Kommer sakna vår fina lilla lägenhet... :/ Men jag tror att vi kommer trivas bra i huset!! Just nu känns allt som kaos bara... Men det ska väl ordna sig! I dagsläget har vi ju inte ens ett sovrum... Men det ska väl hinnas klart under helgen hoppas jag! =)
Hela lägenheten är full med kartonger och kassar just nu.... Hehe... Ojoj... ska ta kort så ni får se! Imorrn!











Nu tror jag att jag ska lägga mig... Imorgon blir en låång dag!!
Ha det bäst!
PoK


Kommentarer
Hanna

Fina lägenheten... den kommer ni nog sakna.. men nu har ni nåt mkt roligare att bo i och få greja och göra precis som ni vill... ni kommer få sååå fint i ert hus! Puss

2010-10-13 @ 09:13:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0