Helgens flytt och idag

Hej på er!
Natten till idag sov vi för första gången här i huset och det gick bra faktiskt! Ändå sov vi i vardagsrummet! Har sängen här tills vårt "riktiga" sovrum blir klart... vilket det förhoppningsvis blir nu i veckan! :)
Imorgon tror jag att det blir en sväng till ikea om vi orkar... Har några grejer vi behöver köpa hem. Om det inte blir Ikea blir det nog till att fortsätta renovera sovrummet. Så vi har att göra iaf!! ;)
Idag har vi faktiskt inte renoverat alls... Och vi ställde inte ens väckarklockan imorse! Härligt att kunna sova tills man vaknar "av sig självt". Blev en skön skogspromenad på förmiddagen... Så vackert ute med alla fina löv!! Sen åkte Peter till Ronneby för att jobba med firman och sen träna... Så nu är jag själv hemma i huset... Har varit hos mamma å pappa innan idag och tvättat lite... Vi har ju tyvärr ingen tvättmaskin inkopplad än :/ Så tills den blir inkopplad fick vi låna mammas å pappas... Snällt!!! Annars får jag väl tvätta för hand :P Men det känns ju inte så frescht! Har strykt en hel del kläder med... Men fick avbryta efter en stund för jag fick såna himla förvärkar... Blev nästan lite orolig en stund!! Men efter lite vilande på soffan gick de över. Phu.

Här kommer lite bilder från helgens flytt!

 
Peter & John sliter!! Men det tar sig minsann!


 
Lite kartonger kvar att plocka upp.... Och lilla SöteSelma fram i Lastbilen!



Trädgården!


Nu tror jag att jag ska leta upp en bra film och titta på!
Hörs förhoppningsvis imorgon igen!
Puss å Kram!


Kommentarer
Hanna

Så kul att möblera och greja!! Ni kommer få så fint i ert hus! Puss

2010-10-13 @ 09:17:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0