Plock och don


God kväll på er!
Har ni haft en bra dag?? Hoppas det :)
Jag fattar inte vart dagen har tagit vägen... Tiden går så fort så jag hinner inte med!! Men iofs så har jag ju hunnit göra en hel del saker idag!
Jag har:
* Rensat bland massa gamla kort...
* Satt in korten i album... Har massa kort kvar dock, men inga fler album...
* Har packat upp flera kartonger med grejer...
* Plockat upp böcker i bokhyllan
* Satt i belysning i bokhyllan
* Satt belysning i Vitrinskåpet
* Dammsugit
* Lagat mat
* Hängt in kläder i garderoben
* Hängt upp gardinstång samt gardiner i sovrummet
* Haft besök av granntjejen Tindra
* Räfsat lite löv..

Hmmm ja det var väl det hela :)
Imorgon ska jag tvätta vår fina Ryamatta... den ska vara vit, men just nu ser den mest grå ut :P Sen hoppas jag att vi ska få upp lite hyllor på väggarna och kanske några tavlor också! Borde försöka hänga upp några lampor i taket också... Men det verkar så komplicerat!! Bara massa trådar och lustiga kopplingar här i huset... Inte alls som det brukar vara! Aja... Får se hur mkt vi hinner med =) Peter är iaf ledig hela denna veckan... så skönt!! Då hinner vi nog göra en del skulle jag tro =)

Ha det bäst vänner!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Oj oj vilken energi! Vill du dela med dig lite ;D Pööss

2010-10-28 @ 08:35:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0