2 månader till BF


Vecka 32 (31+1)


Ja idag är det 2 månader till BF! Jag kan inte fatta att tiden går så snabbt!! Fick ju nyss veta att vi skulle ha barn känns det som! Tror nog att resterande tid kommer att gå fort! Vi kommer ju att ha massor att göra nu i höst iom huset...
Nu har jag preci kommit hem efter att ha jobbat det sista passet på lääänge.... Usch så sorgligt!! Börjar nästan gråta! Hoppas jag kommer att träffa alla de underbara människorna igen... Jag och bebis kommer ju iaf åka och hälsa på dom!!
Nej, nu ska jag ta mig något att äta.
Ha det bäst!
PoK


Kommentarer
Hanna

Hej vackra du! <3

Ja nu går tiden verkligen fort igen... usch jag börjar faktiskt bli nervös, men det ska bli såå fantastiskt och underbart!

Hoppas att du får komma tillbaka till det jobbet sen. Du har ju trivts så bra där! Vi får hålla tummarna!

Kul att ni snart sätter igång med renovering och allt! Puss på dej min underbara vän!

2010-09-02 @ 10:04:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0