Check,check,check!

Jo minsann! Jag hann med det jag skulle göra idag faktiskt! Och lite där till!

* Presenter - Check!
* Hämta paket - Check
* Besöka chefen - Var ej där, men har iaf lämnat lönerapporterna
* Apoteket - Hade ej det jag var ute efter
* Laga mat - Check! (Kasslergryta med ris)
* Baka Äppelkaka - Check! Bakade tom två st!;)

Hihi Det är väl det som jag har gjort idag ungefär! Gjorde faktiskt 2 Äppelkakor... Lr en paj och en kaka... Den ena ska jag ha ikväll och den andra i morrn :P
Åh imorrn ska vi äntligen börja renovera i huset!! Ska bli så roligt!! Imorgon tror jag vi ska slita ut heltäckningsmattor, måla foder och ev slita ner tapeter... sen ska jag städa lite också i köket och badrummen. Får väl se vad "arbetsledaren" säger :P:P Jag vet aldrig i vilken ände man ska börja... Men det har Peter koll på iaf :P
Lite grejer ska vi ta med oss till huset också... Handdukar, tvål och rengöringsmedel... Kanske lite glas också... Kan vara bra att ha =) Och lite blommor ska jag också ta med mig... Så det inte ser så himlans tomt ut i fönsterna!

Nej! Nu blir det äppelpaj och vaniljsås!
Trevlig helg!
Kramar




Kommentarer
Hanna

Åh så roligt att det äntligen är på G =) ni lär ju inte va sysslolösa kommande tiden ;P



Vad flitig du har varit idag!! ;D



Puss

2010-09-03 @ 20:39:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0