Energi

Hejhopp!
Ja just nu har jag så mkt energi så jag kan inte bestämma vart jag ska börja!! :S :S :S Duscha Selma, gå ut på skogspromenad med Selma, städa eller packa... hmmm..... Allt borde ju göras men tror då inte att jag kan hinna med allt idag :P Men det är ju en dag imorgon också =)
Imorgon ska vi till huset igen! Jag bara längtar dit hela tiden nu! Finns så otroligt mkt att göra, men det är riktigt roligt!! Idag ska Peter till färgaffären och se om våra tapeter som vi beställt har kommit!! *Hoppas*
Vill börja tapetsera nuuu! ;) men det är iofs en hel del tråkigt förarbete som måste göras först... Blä!


Sänder en hälsning till Faster och lilla Olga idag! Äntligen får Olga komma hem från sjukhuset!! Är sååå glad!!! :D:D


Sötaste lilla Olga!!




Nej nu ska jag sätta på lite bra musik och sen sätta fart!
Ha en häärlig fredag!
Puss å kram!



Kommentarer
Hanna

Så skönt med Energi! Det är man ju inte så bortskämd med nu för tiden :P Hoppas du fick mkt gjort! =) Puss

2010-09-27 @ 10:58:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0