Färgspår

Hejsan!
Blir bara ett litet snabbt inlägg nu... Jag är heeelt färdig nu!
Finaste Emma har varit med mig och Selma i huset heela dagen! Vi kom dit vid halv 11 tiden ungeför och körde sen hem vid 19.30 typ. Vi har varit ute på en låång promenad i det underbara höstvädret! Såå härligt! Men när vi hade gått halva rundan kom jag på att jag kanske inte orkar gå så långt... hehe... Men det gick! var rätt slut när vi väl kom hem igen bara :P Var nog ute i 1 ½ timme ungefär. Härligt! =) När vi kom tillbaka till huset efter promenaden var pappa & John där och skulle klippa gräset åt oss och köra med trimmern! Jättefint blev det!! Tack så hemskt mycket för hjälpen!!! Emma och jag har packat upp porslin och glas i skåpen och så har vi målat i vardagsrummet. Vilken skillnad det blir!! men jisses så mycket färg som går åt! Tapeten verkligen suger i sig! Vi har målat upp mer än 10 liter färg, och då har vi inte ens målat allt 1 gång!! Behöver ju målas iaf 2 ggr till. Men då lär det ju inte suga åt sig lika mkt iaf. Sigge var förresten med oss i huset en stund... han verkade tycka att det var vääldigt spännande! =)




Duktiga Emma målar på!

Men vad är det här???

:O



Världens klantigaste Sigge gick rätt på locket till färgburken och lämnade fotspår över hela golvet!! :P
Tur vi hade täckplast på!! Sen lyckades han även doppa svansen i färgburken!! Så nu är han lite vit-fläckig! Knase!!! ;)

Nej nu ska jag hoppa i sängs!
ha det så bra!
PoK


Kommentarer
Hanna

Haha Sigge då! ;P Han ville väl va me och måla han me ;) Så duktiga ni är! Puss

2010-09-23 @ 09:03:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0