Renovering!

Hejsan!
I fredags kväll åkte vi till huset i Boda och sen sov vi över hos mamma och pappa tills idag (måndag). Har fått en hel del gjort! Golvet i lillans rum är helt färdiglagt nu! Så skönt! Och vi har lagt halva vårt rum också! Sen provade Peter att bredspackla den ena väggen i lillans sovrum.. Men det bubblade sig tyvärr... :( Så nu får vi klura på en lösning... Alltid ska det krångla!! Men älskling kommer nog på nån bra lösning hoppas jag!! =)

I lördags spelade Peter match i Torsås så då passade jag och Selma på att hälsa på Hanna & Dennis! Var mkt trevligt! Hanna gjorde en jättegod äppelpaj till oss... Mmmmums! Vi har nog liiite mer aptit nu än vad vi brukar ha :P

Igår kom även Peters syster Anna och barnen och hälsade på =) Skoj med besök! Lite svårt med sittplatser bara :P Men nåra kartonger fick agera stolar och nåra kartonger fick agera bord så de fixade sig! ;)

Här kommer lite kort!


Första frukosten i huset!


Selma inspekterar golvet!


Hanna & Selma


Morsorna! (snart iaf)


Det var min helg det!
Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0