Photoshoot Del 2

Hejhej!
Idag har jag inte riktigt känt mig på topp... Varit trött och hängig. Hoppas inte jag håller på å bli sjuk :/ Menmen.. Får se va de blir av de! Hade tänkt gå och kolla på Peters match ikväll.. Får se om jag orkar. Men jag hade velat va där å stötta :)
Om jag är piggare imorgon funderar jag på att åka in till Kna en sväng... Va längesen jag va i stan känns de som!! Har lite grejer jag behöver införskaffa.
På tisdag ska vi på "studiebesök" på förlossningen förresten! Ska bli spännande!! :P Usch va nervös jag börjar bli nu! Har hela tiden känts som att det är så länge kvar... Men nu är det verkligen inte det!! Inte ens 6 veckor. 6 veckor!!! Det är ju ingenting!! Schemat på jobbet varade i 6 veckor... Och de veckorna gick ju alltid superfort!! Ja herregud... Men man känner sig nog inte redo förren det är dags kan jag tänka mig... Längtar tills jag får hålla i vårt lilla mirakel ♥ Helt obegripligt!





    

    












Kommentarer
Hanna

Såå typiskt att vi ska dit samma dag men inte samma tid!! :/

Bilderna är otroligt fina på er! <3

Hoppas att du mår bättre nu och inte går och blir sjuk din stackare!!



Puss puss

2010-09-16 @ 09:07:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

Hm.. kommenterade nästa precis.. men så försvann det när jag skickade iväg kommentaren!? Mysko! Jag provar här istället..



Inget roligt att må illa :( Hoppas du mår bättre nu när du ätit och lite så! Pussa

2010-09-16 @ 09:55:30
Noahanneli

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-06 @ 08:32:13
URL: http://noahanneli.blogbow.com
Noahanneli

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-06 @ 08:32:53
URL: http://noahanneli.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0