800

Detta blir mitt 800:e inlägg! :D De ni! Det trodde jag då inte när jag startade bloggen! Trodde inte jag skulle orka med det faktisk... Tänkte mest testa på bara :) Men jag tycker att det är superkul och bra att ha en blogg... Kul att kunna gå tillbaka i tiden och kolla vad man hade för sig :) Och kommer nog bli kul i framtiden att kunna kolla tillbaka på Alices utveckling... Och tycker det är bra också att kunna se vad för någon mat man har lagat och vilka kakor man ahr gjort osv :)
Så ni lär inte slippa mig än på ett tag ;)
Men visst, det är ju inte alla dagar man har lust eller hinner blogga. Men bara för att man har en blogg behöver man ju faktiskt inte blogga vaarje dag. Inte på min blogg iaf! ;)

Tack för att ni läser och ett extra stort tack till er som orkar och tar er tiden att kommentera! Ni vet väl att det är kommentarer som gör en blogg levande?

Många kramar till er♥



Kommentarer
Hanna

HIhi känner mig hedrad eftersom jag kommenterar alla inlägg.. har kanske missat nåt.. men 99% iaf ;) hihi och jag Äääälskar att läsa din blogg!!! :D Så jag vill minsann inte "slippa" dej! Puss

2011-04-05 @ 22:37:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Peter

Bästa bloggen i världen älskling! Älskar dig så otroligt mycket <3

2011-04-05 @ 23:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0