Chock!

Ja idag när jag vaknade fick jag mig en RIKTIG chock!!! Gissa hur mycket klockan var?!!?!! HALV 2! Herregud! Vet inte när jag sov så länge sist.. om jag nu nånsin har gjort de :O Peter hade gått upp me Alice vid 10-tiden... då skulle jag bara sova en liiiiten stund till.... jojo!
Menmen... jag får skylla på förkylningen... Var säkert på grund av den jag va så trött!
Så dagen idag har allt blivit lite konstig... Hoppas att jag kommer kunna somna sen ikväll!

Aja, har iaf varit ute i trädgården en massa... Grävt upp lite i rabatterna... mkt ogräs och extremt mkt Liljor! så en del har jag grävt upp.... Kan inte med att slänga de, så de ska grävas ner på ett annat ställe :)

Alice sov länge i sin vagn... Men sen började ju brandlarmet tuta här (testar ju de varje mån) och då blev Alice rädd å vaknade... Grrr! Men vi satt ute på verandan å mös en stund =)



Myspys!
Men usch så mörkt mitt hår har blivit!! :( hade behövt bleka de lite... men det är så slitet just nu så vågar inte :S


Ha det så bra!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Usch gumman! Du har varit sjuk länge nu :( Hoppas ni kryar på er <3 Puss

2011-04-05 @ 22:30:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0