Gammal favorit


Julia Stiles och numera bortgångna Heath Ledger

HallåHallå!
Idag har varit en rätt så slapp dag faktiskt... Har mest myst omkring här hemma med tjejerna :) Skönt! Alice har haft massor kli i sin mun idag... Stackarn! Har varit helt tokig och försökt stoppa in precis allt i munnen... Lilla gumman! Så konstigt med hennes tänder tycker jag... De kommer ju inte fram riktigt... Man känner ju att det är "bulligt" under tandköttet och på vissa stället ser man ju lite vitt... Men händer inte mer än så.. :/ Tycker de kan komma fram helt nu så hon slipper allt kli! Hon har iaf inte haft någon feber efter hörntänderna... Hoppas hon slipper de me de andra tänderna.
Idag gick "10 orsaker att hata dig" på tvn... Kollade lite till och från på den... Min gamla favorit-film! :D Men tycker att det är såå sorgligt att se den nu när Heath Ledger inte finns längre.. :/ Min favorit var ju han :( SadSadSad!

Hoppas ni har en härlig helg!
PussÅkram


Kommentarer
Hanna

Det blir nog så.. tror det kan ta tid det här med tänderna. ja tråkigt när så duktiga skådespelare plötsligt inte finns mer.. men filmerna finns kvar. Puss

2011-04-18 @ 19:35:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0