Nybadad liten tösabit


Såhär nöjd och glad kan man vara efter ett mysigt bad!



Min underbara och glada lilla tös :)



Gosar med filten :)



Mys :)


Heej på er!
Idag har min lilla Prinsessa mått lite bättre! Men hon har varit hängig och haft ont i benet... :( Men hoppas att det ska vara helt över tills imorgon =)
Fy vilket otäckt blåsväder vi har haft idag! :( Känns som storm ute! Uscha! Såg så skönt ut inifrån med solen som sken, men när jag väl kom ut var det riktigt ruggigt! Inga ljumna vindar här inte. Men en liten stund uthärdade vi i blåsten iaf :) Jag planterade lite blommor och Peter sågade ner ett litet träd... Och hundarna (Selma o Lukas) busade på för fullt... :)
Till middag idag blev det Lax som jag kokte i buljong och Dillstuvad potatis. Mmmmums :)

Puss!


Kommentarer
Peter

Vår lilla snutta! Så glad och söt <3 Men nyss var det ett annat ljud i skällan!

2011-04-08 @ 20:33:16
Hanna

Aaaaw gosan.. men ser verkligen babyoljan ;) Så gosigt! En sådan glad liten tjej ni har! Saknar! Puss

2011-04-10 @ 19:48:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0