Påskafton

Hej på er!
Datorn har varit iväg för lite lagning, därav lite frånvaro här på bloggenn =) Tyvärr kunde inte killen som vi lämnade datorn till fixa den så det får bli en inlämning snart... :S Hur ska jag klara mig utan datorn? Jisses så beroende jag är av den!
Jaja!
Här kommer lite bilder från igår, Påskafton! Vi åt påskmiddag hos Peters mamma och passade då även på att fira Peter lite i förskott =)


Peter med sin storasyster Anna



Jag & Lillan



Besök av en Höna, Agda fick vi!



Familjen Hansson



Alice klappar hönan :P



Fika-dax! Jag hann inte med att baka så mkt, men Biskvier hann jag med iaf!
Sen köpte vi 2 st tårtor. Riktigt mumsiga var de =)



Blommor till Svärmor från vår trädgård


Peter öppnar lite paket :D



Jag "kidnappade" vår Gudson Isak en liten stund!



3 söta tjejer:

Ebba,


Tuva....


Och Ellen!


Tack alla för en toppendag!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Å ni ser ut att haft en toppen påsk. Och så glad Peter verkar va för att öppna presenter ;) Det är alltid kul, blir man aldrig för gammal för :)

De har ju supergoda tårtor på Maxi... mmmmums!

Förresten vad kul med "Hönan Agda"... vad gjorde den hönan? Vem va det? ;P

Puss!

2011-04-24 @ 23:34:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0