Vilken surprise!

Igår fick jag mig en riktig överraskning :D Gick och matade och lade Alice vid 8-tiden igår kväll.... Sen gick jag ner och satte mig i soffan... Sen börjar Selma morra och jag hör en bildörr slå igen... Och så tittar jag ut och ser min kära faster Kerstin!!! Vilken överraskning!!! Hon hade fått en impuls där hemma i Mölndal och fått för sig att hon skulle köra ner å gratta Peter på hans födelsedag! Så himla roligt :P
Så idag har vi mest varit borta hos mamma, pappa och faster och umgåtts =)
Haft en riktigt bra dag, men nu är jag trött så de får bli sängen alldeles strax =)
Imorgon väntar ett tandläkarbesök :( Uschusch! Hoppas inte att det blir en dyr historia!!

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Ja vilken rolig överraskning! :) Hoppas ni hinner träffas mkt nu då när hon är nere! Puss!

2011-04-28 @ 15:36:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0