Aaaaaawwwww

Hej på er!
Alice ligger ute och sussar i vagnen nu.. Hon har sovit ovanligt länge!! :O Jag håller på och rensar bland alla kort på de externa hårddiskarna... Phuuuu... Rätt många bilder om man säger så! 60 tusen ungefär... Taget under 10 år. OjOjOj.
Hittade iaf lite roliga gamla kort som jag har scannat in!


Kort från när min lillebror döptes! Så kul att ha! Mormor, morfar, farmor, faster, systrar, kusin m. fl.


Och igen. :)


Lillebror och jag!



Mitt bland alla gamla kort hittade jag detta på Hanna och mig! Tagit 2002-2003 kanske?


Puss!



Kommentarer
Hanna

Så kul med gamla bilder! På dopbilderna.. är det du som är flickan närmst din lillebror?

Hihi den bilden minns jag.. jag tror den är 8 år gammal! :P

Puss

2011-08-13 @ 17:54:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0