Effektiv Morgon!

God förmiddag på er!
Jag sitter just nu här vid datorn och äter lite frukost. 2 mackor, ett glas vatten och en stor mugg med te. :)
Alice ligger ute i vagnen och sover.
Har varit riktigt effektiv idag må jag säga. Städat köket, dammsugit och moppat hela nedervåningen, plus alla de vanliga morgonrutinerna, byta blöja, av me pyjamas, gröt, byte av blöja igen osv :)
Hoppas lillgumman kan sova en stund nu så jag kan äta frukost i lugn och ro... Sen blir de att upp och bädda sängen och fortsätta dammsugningen på övervåningen.
En lång promenad hade jag vela hinna med idag me... Hoppas vädret fortsätter vara fint! Nu skiner solen :)

Hörs senare igen!
Puss


Kommentarer
Hanna

Så tråkigt att städa, men såååå skönt när det är klart! :D Puss

2011-09-02 @ 20:59:56
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0