För ett år sedan





Ja så såg det ut på bloggen för ett år sedan! (För att läsa hela inlägget klicka HÄR)
Tänk att vi redan har ägt huset i ett år!! Men vi flyttade inte in förrens i mitten på oktober.
Jag är rätt så nöjd med vad vi har hunnit renovera under ett år... Hela övervåningen dvs 2 sovrum och en hall. Vi har ju gjort vardagsrummet beboligt ;) Målat panelen i hallen och trappan, skaffat nya vitvaror och precis gjort/skaffat nytt avlopp. Mer kan man då inte begära av ett par småbarnsföräldrar! Haha!
Tänk va kul om ett år att se vad vi har hunnit då :D


Tänk att Alice inte fanns för ett år sedan... Va konstigt...
Känns som att hon alltid varit här hos oss.
Vår lilla Älskling♥



Kommentarer
Hanna

Hihi men hon fanns ju i din fina mage!! <3 Hon hade nog stenkoll på flytten och allt tror jag och när ni rev tapeter o målade =)

Så roligt, tänk vad fort det gått och jag tycker ni hunnit med hur mkt som helst på 1 år! Jissus vilken skillnad och fin sådan det blivit :D Puss sötnos

2011-09-02 @ 20:59:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0