Huvudbry



Visst ser jag ut lite som en gås ibland?!

Goddagens!
Nu ska jag alldeles strax packa in Alice och mig själv i bilen och köra till Ronneby. Liiite shopping väntar samt bankbesök och lite ärenden. Jag sitter ju med i styrelsen i en ekonomiskförening så jag måste me Peter till banken och prata om bankgiro... blablabla!

Visst känns det som höst idag? En härligt fin höstdag! Känns inte som en sommardag direkt. Ja har gett upp sommaren nu. För mig är det höst som gäller. Jag har lagt undan alla Alices sommarkläder nu... Och ska snart leta upp alla mina koftor och tjockare tröjor som jag packar ner i nån kartong nånstans...
När det börjar bli höst blir jag alltid så sugen på en förändring! Främst med mitt hår :P Så nu går jag och grubblar på vad jag kan göra med det.... För nåt måste jag göra! Lugg eller fortsätta ha snedlugg? Brunt eller blondt? Ja.... Får se hur det blir! Måste iaf boka tid till frisören snart!
HÄR kan ni se lite olika frisyrer jag haft genom åren! =)

Ha en bra dag!
Kramar




Kommentarer
Hanna

haha du e ju go... sist sa du ju att du såg ut som en gris i ansiktet :O Jag tycker inget av det <3 Du e en redig schnygg brutta! Så det så!



Jag tycker du kan prova lugg och nån mer mörkblond kanske?



Idag tycker jag det har känts som sensommar- början till höst. Har varit skönt ute fast med lite kyliga vindar.. Snart är det ju september!



PUSS

2011-08-23 @ 15:31:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Tänk vad man längtade till November förra året <3

2011-08-23 @ 15:33:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0