Och till Alice...



Till Alice köpte jag en kofta, en lila klänning, strumpor, strumpbyxor och ett par höstskor :)

Jag var ju ute efter nåt fint linne eller någon blus till mig också... Men jag hittade verkligen inget =( såå tråkigt... letade i alla möjliga affärer men icke... :( Får väl se vad jag kan hitta för nåt i garderoben att ha på mig imorgon... då är det ju dags för Edvins dop! =)=) Roligt =)
Nu har faktiskt Lillan somnat! så jag ska nog ta och lägga mig lite på soffan.
Trevlig helg på er!
Kram


Kommentarer
Hanna

Så fina saker du hittade gumman! Synd att du inte hittade nåt som du kan ha på dig imorgon.. men du hittar säkert nåt i din garderob.. den är ju inte tom precis.. snarare tvärtom.. fullt med fina kläder! :)

Hoppas du kan slumra lite på soffan så du piggnar till.. du får inte va uppe så sent o läsa om kvällarna! Puss puss

2011-08-26 @ 17:50:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0