Dagens fynd

Idag var jag, Mamma & Alice en sväng i Holmsjös lilla antikaffär... Jag var ute efter spets, gamla julgranskulor och en fin karaff... Julgranskulor fanns det inte många... 4-6 st röda bara... Såg inte ens speciellt gamla eller fina ut... Så det blidde inget med det... Karaff hittade jag inte heller någon som föll mig i smaken med utseende och pris... Men lite hittade jag iaf!


Jättesöt kryddburk "Kanel" som passar perfekt att sätta fram nu till all Risgrynsgröt jag kommer äta :) Och så lite fina gamla spetsar också! Så vackert med spets!
Imorgon har jag tänkt "pyssla" lite och använda mig av spetsen... Bildbevis kommer! ;)

Kram på er!



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Så fin liten kanelburk :)Puss

2011-12-16 @ 13:22:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0