Ett roligt besked!


Nästan så här glad blev jag idag...


Idag ringde min chef på handikappomsorgen och undrade lite när jag tänkte börja jobba igen... (hallå liksom! Bara hemma denna månaden ut ju!) Jaja, iaf så sa han att enhetschefen för gruppboenderna undrade om jag vill komma tillbaka till boendet jag var på sist!!!!! Självklart! Min högsta önskan att få komma tillbaka dit ju! Nu vet jag ju visserligen inte hur länge... Men jag hoppas på det bästa såklart! Jag ska tom börja jobba heltid med en gång och det kommer bli kanon! Vet ju hur snabbt tiden går på det jobbet där man har så roligt :) Så roligt också eftersom två av de som jobbar där fick barn ungefär samtidigt som jag fick Alice... =)
Känner mig såååå lättat nu när jag vet vad som kommer hända med mig. Så chefen för det boendet ska ringa mig nu i veckan så ska vi bestämma lite mer exakt och så ska jag få lite mer info och så :) Men jag är redo att börja på nyårsdagen om de vill det =)
NU tom längtar jag lite efter att börja jobba... Vet ju att Alice är i trygga händer hemma hos pappa Peter (iaf i jan & feb)

Kramar på er


Kommentarer
Linda

Åh gud så roligt jenny! Kul att du får komma dit du vill när du börjar. Lättare att vara ifrån Alice om man trivs och har kul. :) kram!

2011-12-06 @ 20:55:15
URL: http://[email protected]
Hanna- Mamma till Alexander

Såå kul gumman! Måste kännas som en lättnad <3 :) Puss

2011-12-16 @ 12:57:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0