Julgransjakt



På väg till skoogen för att leta gran!



Peter spanar för fullt! Trots det var det inte han som hittade VÅR gran! :P




Det var jaaaag :D



Peter och vår julgran =)



Det snöade under hela tiden vi var ute i skogen! Mys!



Selma & Lukas var såklart också med! Himla spännande och kul att va i skogen lösa!!


Hejsan!
Ja idag har vi varit ute i skogen och huggt oss en julgran! Fick hugga en på snälla Ullas mark! :)
Jag hittade faktiskt två stycken fina granar... Men den första jag hittade var lite vääl tät... Peter tyckte mer det såg ut som en "gran-buske" Hehe!
Men jag är himla nöjd med granen vi valde =) Den blev himla fin klädd!


Kraam



Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hihi Klart att du hittade den ;) Krävs en kvinna till sånt ;) hihi jag hittade min i garderoben! :P Fina bilder! Puss

2011-12-20 @ 21:26:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0