Julhälsning från Georgien




Idag kom det en liten julhälsning till oss från vårt fadderbarn i Georgien! Lika roligt varje gång man får se ett kort på Elene! Vi har varit faddrar åt henne sen 2004, så det är ju några år! Elene har hunnit växa till sig till en ung kvinna på dessa åren. :) Hon är 15 år nu tror jag. Pengarna vi ger varje månad går inte bara till just vårt fadderbarn utan det går till hela "fadderbyn" som består av tolv små "grupp-hem"
Jag hoppas att vi någon gång ska få chansen att träffa Elene! Eller iaf börja skriva brev med henne.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

oj kan tänka mig att hon har åldrats under alla de åren! Puss

2011-12-16 @ 13:02:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0