Lek, bus, mys och skada

Helu!
Imorse när Alice och jag vaknade visste jag inte alls vad vi skulle ta och hitta på... Så jag smsade Hanna och frågade om vi kunde komma och hälsa på en stund... Och det fick vi! hihi! Så vår dag har spenderats i Karsbo med trevligt sällskap!
Ungarna har lekt och busat och haft sig... Fast stackars lilla Alice slog sig idag... Hon halkade med sina dumma strumpbyxor (varför kan det inte finnas halkskydd på alla strumpbyxor?!?!?! Jättesvårt att hitta....) Så hon ramlade handlös med munnen före rätt på kanten på Hannas tv-bänk... Stackarn blev såå ledsen =( Blödde lite från munnen och fick ett rött märke på hakan :( Tänderna verkade klara sig sån tur va!
Förutom den incidenten har dagen varit kanon iaf! :D


Sötaste, underbaraste små kidsen!



Lilla Snuffsan!



Söööta, fiiina Hanna!



Lilla jag, som verkligen syns i min knallröda kappa! :P


Tack för att vi fick komma♥
Puss & Kram


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Jättekul att du o Alice ville leka med oss några timmar!! :) PUSS

2011-12-20 @ 21:21:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna- Mamma till Alexander

Och TACK för den supergoda julskinkan! Blev två såna mackor till frukost idag! ;) hihi MUMS! Puss

2011-12-20 @ 21:22:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0