Nobeldagen

Den tioende december är alltid ett lika speciellt datum! Nobeldagen! En av årets höjdpunkter för mig. Jag älskar att sitta framför tvn och bara njuta av alla vackra klänningar, smycken, frisyrer, bordsdekorationer m.m... Så otroligt speciellt med Nobel! Sen är ju dagen lite extra speciell för mig me eftersom jag har namnsdag varje Nobel! Grattis alla Malin & Malena!
Jag tycker såklart att det är intressant med alla Nobelpristagare och deras bedrifter. Jag visste ju att universum var oändligt... Men hur kan det bli än mer oändligt? Det är för mig en gåta!

Här kommer lite bilder från kvällen som alla är lånade från svt.se om inte annat uppges.


Wow! Vilken fullträff! Otroligt vacker klänning som framhäver gravidmagen på ett snyggt sätt!





Otroligt vackra diademet som Kronprinsessan även bar 2009 och Madeleine har även hon burit samma diadem på Nobel.



Vår vackra Drottning!


Drottningen har återanvänt en "gammal" klänning...

Hon bar samma klänning dagen innan Kronprinsessan Victoria & Prins Daniels bröllop 2010.

2010.


Filippa Reinfeldt har även hon återanvänt! Hon bar samma klänning år 2008 på Nobel.


Anna-Maria Corazza Bildts klänning var riktigt hemsk måste jag säga... Och så den frisyren till. Lite too much!


Kulturministern Lena Adelsohn Liljeroth var riktigt vacker i sin klänning! (Bild från aftonbladet.se)



Har ni tittat på Nobelmiddagen?

Kramar!


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Inte mkt mage man ser än, men himla härlig färg på klänningen! :) Oh har du namnsdag då! Grattis i efterskott får jag ju säga då! ;) Puss

2011-12-16 @ 12:44:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0